Kirkevej 2A, 8970 Havndal - 1.097 m2

Randers kommune udbyder en del af det eksisterende plejehjem Aldershvile i Havndal

høstet mark og blå himmel

Plejehjemmet Aldershvile er beliggende Kirkevej 2A, 8970 Havndal, og opdeles i forbindelse med nærværende udbud til to ejerlejligheder, hvoraf den ene udgør nærværende udbud svarende til et bruttoareal på 1.097 m2.

Det er kommunens hensigt med udbuddet, at der skabes rammer for, at der kan drives et sundhedshus eller lignende aktiviteter i bygningen. En fremtidig anvendelse af det udbudte, skal respektere rammerne for ejendommen som skitseret i kommuneplan og anden offentlig regulering.

Alle indkomne bud vurderes af Randers kommune ift. budsum og planlagt anvendelse.

Se salgsmaterialet med bilag i salgsmappen her på siden.

Spørgsmål til udbuddet Kirkevej 2A, området og fremtidige planer for det udbudte, kan rettes til Christina Breddam på mail christina.breddam@randers.dk eller via tlf. 8915 1368

Købstilbud sendes til mail udbudgrundsalg@randers.dk